متن ترانه دنیا میچرخه حسین تهی
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
متن ترانه دنیا میچرخه حسین تهی

 

 

بیا کنارم غمگین نمونم

پر رنگ ترم باتو رنگین کمونم

با تو سبزم انگار جنبشم

 

جنبش شب دورم پر عشقم

سیاه سفیدیم انگار شطرنجیم

هی مشروب میخوریمو شرط بندی

سلامتی,میره بالا

پر تحرک, انگار زیر پاهاش

 ملودی فا

شده خالی حالی عالی دارم

متفالی فاز بازی دارم

اگه داری فاز مالی واقع

تو بگو داری کاری باری با من ؟

هان ؟

راست بگو چون من

کلا داره میچرخه دنیا بالا سرم هه

 ملودی فا

دنیا میچرخه

 

دنیا میچرخه دور سرم

چشما رو منه دورو ورم

www.melodyfa.ir 

ولی من میبینم تورو فقط

تورو نبینم میریزه کرک و پرم

همه محون انگار بهمن زدن

الان نو افکنا از سقف هم زدن

که از ترس قطع فرق من

نزدیکتر بشی از دفعه قبل

 

یهو گمت نکن

نزدیک نمیشم هولت نکن

بپا نگن دورت شلوغه

چون من تهیم پرت نکنم

دیگه دارم در گوشی بهت میگم

 

دنیا میچرخه دور سرم بیا

 

اصالتی نیستم ولی همه چیو تار میبینم

تو پارتی جلو چشام باربی میدیدم

ازش گذشتمو رفتم

چون عشق و حالو فقط توی کار میبینم

زندگیه چسبیدم بهش

عش میدمو پس میدن عشق

حمایت میکنه مخاطب

من طبیبمو دارم با شما فرق

 ملودی فا

موزیک داغ دما پایین

بالا میخونیم تو فضا داریم

تفریح نداریم داریم عذاب پایین

به اندازه کافی وفاداریم

پس دور همیمو صفا داریم

پارکینگ با این که حیاط داریم

درستیم با اینکه خراب کاریم

خونه بار با این که حیاط داریم

پس با ما باشی سرا پایین

دستا بالا و بگو دنیا میچرخه بالا سرم

 

دنیا میچرخه دور سرم

چشما رو منه دورو ورم

 

ولی من میبینم تورو فقط

تخت گاز میریم جلو فقط

 

تهی ترمز بریده و تلنته

تو سرته

تو شرایط سخت

دورو ورته

مثل الان که تو بغلته


[ 20 / 5 / 1392برچسب:متن ترانه دنیا میچرخه حسین تهی,, ] [ 9:4 PM ] [ ـــamir-yz ] [ ]